وبلاگ بزرگ عنکبوت

وبلاگ بزرگ عنکبوت

وبلاگ بزرگ عنکبوت

وبلاگ بزرگ عنکبوت

وبلاگ بزرگ عنکبوت

اس ام اس پ نه پ سری جدید و خفن

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ


اس ام اس پ نه پ سری جدید و خفن

یارو خودشو دار زده ، رفیقم میگه به خاطر مشکلات زندگی اینکارو کرده ؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخواسته نیروی کشش طناب رو اندازه گیری کنه !




اس ام اس پ نه پ سری جدید و خفن


بهش میگم آب در هاون نکوب ! میگه یعنی کار بیهوده نکنم ؟؟؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ممکنه مولکولهای آب رو له کنی !


اس ام اس پ نه پ سری جدید و خفن


دارم تاریخ تولید و انقضای تن ماهی رو نگاه میکنم ، صاحب مغازه میگه : میخوای ببینی فاسد نشده باشه ؟
میگم : پـَـ نـَـ پـَـ میخوام ببینم تاریخ تولدش کیه تا واسه تولدش آکواریوم بزرگتر بخرم !


اس ام اس پ نه پ سری جدید


ماشینم خراب شده وسط خیابون ، زنگ زدم به داداشم میگم آب دستته بذار زمین بیا پیش من ! میگه کارم داری ؟؟؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ آب گرون شده ، همون یه لیوانم صرفه جویی بشه خیلیه !


پ نه پ سری جدید

  • واعظ داوودی

اس ام اس پ نه پ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی