وبلاگ بزرگ عنکبوت

وبلاگ بزرگ عنکبوت

وبلاگ بزرگ عنکبوت

وبلاگ بزرگ عنکبوت

وبلاگ بزرگ عنکبوت

شعر در مورد جوانی

شعر در مورد جوانی

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد جوانی برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

بر باد رفت در غم و حسرت جوانیم

بی آرزو چه سود دگر زندگانیم

شعر در مورد جوانی و پیری

تبه کردم جوانی تا کنم خوش زندگانی را

چه سود از زندگانی چون تبه کردم جوانـی را

شعر درباره جوانی و پیری

عمر از کف رایگانی می رود

کودکی رفت و جوانی می رود

این فروغ نازنین بامداد

در شبانی جاودانی می رود

شعری در مورد پیری و جوانی

جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را

نجستم زندگانی را و گم کردم جوانی را

شعر درباره ی جوانی و پیری

پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‎کند

بلبل شوقم هوای نغمه‎خوانی می‎کند

شعر در مورد جوانی

همه کس راتن واندام وجمال است وجوانی

وین همه لطف ندارد تومگرسرو روانی؟

شعر در مورد جوانی ونوجوانی

افسوس که نامه جوانی طی شد

و آن تازه بهار زندگانی دی شد

شعری در مورد جوانی

افسوس که ایّام  جوانـــــــی   بگذشت

هنگام  نشاط  و  شادمانی بگذشت

تا چشم گشودیم  در این باغ،   چو گل

هفتاد و  دو سال   زندگانی بگذشت

شعری در مورد جوانی ونوجوانی

جوانی حسرتا بامن وداع جاودانی کرد

وداع جاودانی حسرتا با من جوانی کرد

شعر در مورد جوان ناکام

شباب عمر عجب با  شتاب  می‌گذرد

به دین  شتاب  خدایا شباب می‌گذرد

شباب و شاهدوگل مغتنم بود ساقی

شتاب کن که جهان با شتاب می‌کذرد

شعر در مورد جوان از دست رفته

جوانی چون  سواری   بود و  بگذشت

به گلزاری   بهاری  بود   و   بگذشت

شعر در مورد جوان و نوجوان

دریغا      از    جوانی ،   صد      دریغا

که  آن  هم  روزگاری  بود و بگذشت

شعر در مورد جوان ناکام

من جلوه شباب ندیدم  به عمر خویش

از  دیگران  حدیث  جوانی  شنیده‌ام

شعر در مورد جوان مردی

به   روزگار   جوانی   درود   باد   درود

که  دوره  خوش من دوره جوانی بود

شعر در مورد جوانی و نوجوانی

بر  ساحل دریای جوانی  چو  نشینم

هر دم گذرد از سر  من   موج خیالی

شعر در مورد جوانی و نوجوانی

عیش خوش و ایّام جوانی همه گوئی

چون بوی گلی بود که همراه صبا بود

شعری در مورد جوانی و نوجوانی

شادی کنیدای دوستان من شادم وآسوده‌ام

بوی جوانی بشنوید از پیکر فرسوده‌ام

شعری درباره جوانی ونوجوانی

مشو از  باغ  شبابت   بشکفتن  مغرور

کز  پیش  آفت  پیری  بود  و پژمردن

شعری در مورد جوان و نوجوان

بهره   از   روز    جوانی   ببرد آن پسری

که ز جان گوش به پند پدر پیر کند

شعر درباره جوانی ونوجوانی

سحرگه   به   راهی یکی پیـــــر  دیــدم

سوی    خاک   خم گشته از ناتوانی

بگفتم : چه    گم    کرده‌ای اندرین راه؟

بگفتا:   جــوانی،   جـوانی،  جــوانی

شعری در باره ی جوانی ونوجوانی

گویی به خواب بود جوانی مان گذشت

گاهی چه زود فرصتمان دیر میشود

جملات عاشقانه انگلیسی

A heart that loves is always young.

قلبی که عشق می ورزد همیشه جوان است

شعر در مورد جوان و نوجوانی

می دوی تند ،جوانی و ندارد نفسی

دلِ از تاب و تب افتاده و تنها مانده

شعری درباره نوجوانی و جوانی

خدا وبال جوانی نهد به گردن پیری

تو شهریار خمیدی به زیر بار گناهت

شعری در مورد جوان و نوجوانی

جوانی ام ، غرورم ، آبرویم ، آرزوهایم…

تمام آنچه را که از خودم هم دوست تر دارم

شعر در مورد مرگ جوان ناکام

انگار در این همهمه تنها ماندم

 از وصف تمام عاشقان جا ماندم

در حسرت آن نگاه زیبا و قشنگ

صد حیف که از جوانی ام وا ماندم

شعر در مورد فوت جوان ناکام

گــنــاه شــیــعــه تــو را مــیـزبـان بــاران کـرد

فـدای بـغــض نــهــانــت مــن و جـوانـی مـن

شعر در مورد درگذشت جوان ناکام

آمدی تا دوباره شب بوها

با عبورت ترانه خوان بشوند

تاک های تکیده و مرده

با نگاه شما جوان بشوند

شعر درباره جوان ناکام

دیگر چه فرقی می کند من پیر باشم یا جوان؟!

وقتی تو باشی تا ته دنیا جوانی می کنم

 

دیدن مار خاکستری بزرگ در خواب

کشتن مار خاکستری در خواب

مار خاکستری در خواب نشانه چیست

مار خاکستری در خواب

دیدن مار خاکستری در خواب

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری در خانه

تعبیر خواب مار خاکستری چیست

تعبیر خواب مار خاکستری خیلی بزرگ

تعبیر خواب مار خاکستری در خانه

تعبیر خواب مار خاکستری در خانه

تعبیر خواب مار خاکستری

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری

تعبیر خواب مار خاکستری سفید

تعبیر خواب مار خاکستری خالدار

تعبیر خواب مار خاکستری و سیاه

نیش زدن مار خاکستری در خواب

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری

تعبیر دیدن مار خاکستری در خواب

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری در خانه

تعبیر دیدن مار خاکستری رنگ در خواب

تعبیر خواب مار خاکستری و سفید

تعبیر خواب مار زنگی خاکستری

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری رنگ

تعبیر دیدن مار خاکستری در خواب

 

 

 

  • واعظ داوودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی