وبلاگ بزرگ عنکبوت

وبلاگ بزرگ عنکبوت

وبلاگ بزرگ عنکبوت

وبلاگ بزرگ عنکبوت

وبلاگ بزرگ عنکبوت

اس ام اس قشنگ دوست و دوستانه خوب

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ


اس ام اس قشنگ دوست و دوستانه خوب


عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است

بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است

توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است

دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است


اس ام اس قشنگ دوست و دوستانه خوب


من شکستم تا تو را عاشق کنم

بعد من باران فقط آب است و بس

هر که بعد از من سراغت را گرفت

زشت یا زیبا فقط خوابست و بس


اس ام اس قشنگ دوست و دوستانه خوب


تو را ای گل کماکان دوست دارم

به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست

تو را تا زنده هستم دوست دارم


اس ام اس قشنگ دوست و دوستانه


اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری

هیچ صدایی نخواهی شنید

قلبِ من طاقت این همه خوشبختی رو نداره


دوست و دوستانه


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی